Wybór osłon okiennych
Jak zmierzyć okno?
Wszystkie potrzebne informacje dotyczące konkretnych produktów znajdziesz tutaj:
Jak zamontować roletę, żaluzję czy plisę?
Do każdego produktu, który zamówisz, otrzymasz instrukcję w języku polskim, która krok po kroku przeprowadzi Cię przez montaż.
W razie wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycji i odpowiemy na każde Twoje pytanie.
W razie wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycji i odpowiemy na każde Twoje pytanie.
Produkty
Jaki jest okres realizacji poszczególnych zamówień?
Rolety rzymskie, zasłony i firany, żaluzje oraz plisy realizujemy w terminie 14 dni od daty zaksięgowania płatności.
Dywany wysyłam do Ciebie w terminie 10 dni od daty zaksięgowania płatności.
Dywany wysyłam do Ciebie w terminie 10 dni od daty zaksięgowania płatności.
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Wszystkie produkty oferowane na stronie www.wmoimoknie.pl są dostępne na bieżąco.
Czy mogę zamówić próbkę?
W zakładce zamów próbkę masz dostęp do wszystkich rodzajów próbek produktów, które są w naszej ofercie.
Jeżeli wahasz się między kolorami, fakturami materiałów zamów próbkę za darmo i sprawdź w domu, jak prezentuje się dany materiał w twoim oknie.
Wszystkie próbki są bezpłatne, możesz zamówić do 5 próbek jednorazowo.
Nie wysyłamy próbek dywanów.
Czas realizacji 2 – 3 dni robocze.
Koszt wysyłki próbek pocztą – 8zł.
Jeżeli wahasz się między kolorami, fakturami materiałów zamów próbkę za darmo i sprawdź w domu, jak prezentuje się dany materiał w twoim oknie.
Wszystkie próbki są bezpłatne, możesz zamówić do 5 próbek jednorazowo.
Nie wysyłamy próbek dywanów.
Czas realizacji 2 – 3 dni robocze.
Koszt wysyłki próbek pocztą – 8zł.
Czy produkty prezentowane na stronie w moim oknie są polskimi produktami?
Tak. Jesteśmy polską firmą rodzinną, wszystkie produkty prezentowane na naszej stronie posiadają wymagane atesty higieniczna, budowlane, certyfikaty zgodności i certyfikat europejski.
Bardzo duży nacisk kładziemy na jakość materiałów i surowców, z których produkowane są dekoracje okienne w naszym sklepie.
Bardzo duży nacisk kładziemy na jakość materiałów i surowców, z których produkowane są dekoracje okienne w naszym sklepie.
Rejestracja
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis “Logowanie” i następnie “Zarejestruj się”. W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.
Czy moje dane podczas rejestracji/płatności są bezpieczne?
W naszym sklepie wykorzystujemy wymagane mechanizmy ochrony danych osobowych, a bezpieczeństwo Twoich płatności zapewnia firma DotPay.pl.
Dlaczego warto się zarejestrować?
Po rejestracji i aktywacji konta otrzymujesz od nas aktualną ofertę oraz jako pierwsza/y jesteś informowana o promocjach i akcjach w naszym sklepie. Nie musi podawać swoich danych przy składaniu kolejnych zamówień oraz ma pełne prawo wglądu i zmiany swoich danych, dodatkowo możesz obserwować status realizacji swoich zamówień.
Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych firmy?
Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w bazie firmy, są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb naszej firmy i nie będą udostępniane innym podmiotom.
Więcej o danych osobowych i ich przetwarzaniu przeczytasz w regulaminie sklepu i polityce prywatności.
Więcej o danych osobowych i ich przetwarzaniu przeczytasz w regulaminie sklepu i polityce prywatności.
Czy sklep posiada regulamin?
Oczywiście tak. Można się z nim zapoznać w zakładce Regulamin.
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
Zamówienia
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
– płatność zwykłym przelewem na konto sklepu
– płatność elektroniczna (przelewy on-line) poprzez bank lub kartę kredytową – płatności przelewy24.pl
– płatność elektroniczna (przelewy on-line) poprzez bank lub kartę kredytową – płatności przelewy24.pl
Jakie są koszty przesyłki?
W formularzu zamówienia sama wybierasz kuriera i sposób dostawy, który jest odpowiedni dla Ciebie. Koszt transportu zależny jest od szerokości dekoracji okiennych.
Nasze propozycje
Kurier – koszt od 20 zł
Odbiór własny – 0 zł
Koszt uzależniony jest od wielkości zamówienia.
Nasze propozycje
Kurier – koszt od 20 zł
Odbiór własny – 0 zł
Koszt uzależniony jest od wielkości zamówienia.
Możesz je sprawdzić na tej stronie:
Przy zamówieniu powyżej 800 zł – transport gratis. Przy zamówieniu większej ilości skontaktuj się bezpośrednio z nami.
Czy mogę otrzymać fakturę Vat?
Jeżeli chcesz otrzymać fakturę Vat za swoje zamówienie w formularzu zamówienia zaznacz pole faktura vat i wpisz dane firmy.
Co się dzieje z moim zamówieniem?
Przy każdej zmianie statusu zamówienia, otrzymujesz informację mailowa.
Jeżeli jesteś zalogowanym użytkownikiem, status zamówienia możesz sprawdzić w zakładce ZAMÓWIENIA.
Jeżeli jesteś zalogowanym użytkownikiem, status zamówienia możesz sprawdzić w zakładce ZAMÓWIENIA.
Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto otrzymujesz maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.
Co oznaczają statusy zamówień?w
• ZŁOŻONE – oznacza, że Twoje zamówienie zostało złożone
• PRZYJĘTE DO REALIZACJI – oznacza, że Twoje zamówienie zostało przekazane do realizacji
• WYSŁANE – oznacza, że Twoje zamówienie zostało skompletowane i przekazane do doręczenia pod wskazany przez Ciebie adres
• PRZYJĘTE DO REALIZACJI – oznacza, że Twoje zamówienie zostało przekazane do realizacji
• WYSŁANE – oznacza, że Twoje zamówienie zostało skompletowane i przekazane do doręczenia pod wskazany przez Ciebie adres
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia.
Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym lub w siedzibie Państwa firm?
Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego w jednym z naszej pracowni. W koszyku wybierz formę dostawy “sklep stacjonarny”.
Odbiór osobisty możliwy jest w Grudziądzu, ul. Kosynierów Gdyńskich 45, 86-300 Grudziądz po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym i umówieniu terminu odbioru.
Odbiór osobisty możliwy jest w Grudziądzu, ul. Kosynierów Gdyńskich 45, 86-300 Grudziądz po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym i umówieniu terminu odbioru.