W moim oknie | Zasłony, Firany, Żaluzje

Faq

Wybór osłon okiennych

Wszystkie potrzebne informacje dotyczące konkretnych produktów znajdziesz tutaj:
 

Do każdego produktu, który zamówisz, otrzymasz instrukcję w języku polskim, która krok po kroku przeprowadzi Cię przez montaż.
W razie wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycji i odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Produkty

Rolety rzymskie, zasłony i firany, żaluzje oraz plisy realizujemy w terminie 14 dni od daty zaksięgowania płatności.
Dywany wysyłam do Ciebie w terminie 10 dni od daty zaksięgowania płatności.
 

Wszystkie produkty oferowane na stronie www.wmoimoknie.pl są dostępne na bieżąco.

W zakładce zamów próbkę masz dostęp do wszystkich rodzajów próbek produktów, które są w naszej ofercie. Jeżeli wahasz się między kolorami, fakturami materiałów zamów próbkę za darmo i sprawdź w domu, jak prezentuje się dany materiał w twoim oknie. Wszystkie próbki są bezpłatne, możesz zamówić do 5 próbek jednorazowo. Nie wysyłamy próbek dywanów. Czas realizacji 2 – 3 dni robocze. Koszt wysyłki próbek pocztą –  8zł.

Tak. Jesteśmy polską firmą rodzinną, wszystkie produkty prezentowane na naszej stronie posiadają wymagane atesty higieniczna, budowlane, certyfikaty zgodności i certyfikat europejski.
Bardzo duży nacisk kładziemy na jakość materiałów i surowców, z których produkowane są dekoracje okienne w naszym sklepie.

Rejestracja

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis „Logowanie” i następnie „Zarejestruj się”. W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.
W naszym sklepie wykorzystujemy wymagane mechanizmy ochrony danych osobowych, a bezpieczeństwo Twoich płatności zapewnia firma DotPay.pl.

Po rejestracji i aktywacji konta otrzymujesz od nas aktualną ofertę oraz jako pierwsza/y jesteś informowana o promocjach i akcjach w naszym sklepie. Nie musi podawać swoich danych przy składaniu kolejnych zamówień oraz ma pełne prawo wglądu i zmiany swoich danych, dodatkowo możesz obserwować status realizacji swoich zamówień.

Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w bazie firmy, są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb naszej firmy i nie będą udostępniane innym podmiotom.
Więcej o danych osobowych i ich przetwarzaniu przeczytasz w regulaminie sklepu i polityce prywatności.

Regulamin

Polityka Prywatności

Oczywiście tak. Można się z nim zapoznać w zakładce

Regulamin

 

Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Zamówienia

– płatność zwykłym przelewem na konto sklepu
– płatność elektroniczna (przelewy on-line) poprzez bank lub kartę kredytową
– płatności przelewy24.pl

W formularzu zamówienia sama wybierasz kuriera i sposób dostawy, który jest odpowiedni dla Ciebie. Koszt transportu zależny jest od szerokości dekoracji okiennych.
Nasze propozycje
Kurier – koszt od 20 zł
Odbiór własny – 0 zł
Koszt uzależniony jest od wielkości zamówienia. 

Możesz je sprawdzić na tej stronie:

Koszty wysyłki

Przy zamówieniu powyżej 800 zł – transport gratis. Przy zamówieniu większej ilości skontaktuj się bezpośrednio z nami.

Jeżeli chcesz otrzymać fakturę Vat za swoje zamówienie w formularzu zamówienia zaznacz pole faktura vat i wpisz dane firmy.

Przy każdej zmianie statusu zamówienia, otrzymujesz informację mailowa.
Jeżeli jesteś zalogowanym użytkownikiem, status zamówienia możesz sprawdzić w zakładce ZAMÓWIENIA.

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto otrzymujesz maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.

• ZŁOŻONE – oznacza, że Twoje zamówienie zostało złożone
• PRZYJĘTE DO REALIZACJI – oznacza, że Twoje zamówienie zostało przekazane do realizacji
• WYSŁANE – oznacza, że Twoje zamówienie zostało skompletowane i przekazane do doręczenia pod wskazany przez Ciebie adres

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia.

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego w  jednym z naszej pracowni. W koszyku wybierz formę dostawy „sklep stacjonarny”.
Odbiór osobisty możliwy jest w Grudziądzu, ul. Murowa 2/4, 86-300 Grudziądz po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym i umówieniu terminu odbioru.

Kontakt (#3)

Kontakt (#3)

1
  • Dodano produkt do koszyka
1
Twój koszyk
Brakuje Ci 200,00  do darmowej przesyłki
zasłona 100% len
Wyprzedaż Zasłona lniana na kołach
1 X 600,00  = 600,00 
    Oblicz koszty wysyłki
    Metody wysyłki zostaną zaktualizowane podczas składania zamówienia.
    Darmowa dostawa od 800zł. Zostało Ci 200,00  do darmowej dostawy!
    Monika

    Monika

    Właścicielka sklepu

    I will be back soon

    Monika
    Cześć !
    Witaj w moim oknie! Jak mogę Ci pomóc?
    Zacznij przez
    chat