W moim oknie | Zasłony, Firany, Żaluzje
Do każdego produktu, który zamówisz, otrzymasz instrukcję w języku polskim, która krok po kroku przeprowadzi Cię przez montaż.
W razie wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycji i odpowiemy na każde Twoje pytanie.
Wszystkie produkty oferowane na stronie www.wmoimoknie.pl są dostępne na bieżąco.
Tak. Jesteśmy polską firmą rodzinną, wszystkie produkty prezentowane na naszej stronie posiadają wymagane atesty higieniczna, budowlane, certyfikaty zgodności i certyfikat europejski.
Bardzo duży nacisk kładziemy na jakość materiałów i surowców, z których produkowane są dekoracje okienne w naszym sklepie.
Po rejestracji i aktywacji konta otrzymujesz od nas aktualną ofertę oraz jako pierwsza/y jesteś informowana o promocjach i akcjach w naszym sklepie. Nie musi podawać swoich danych przy składaniu kolejnych zamówień oraz ma pełne prawo wglądu i zmiany swoich danych, dodatkowo możesz obserwować status realizacji swoich zamówień.
Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w bazie firmy, są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb naszej firmy i nie będą udostępniane innym podmiotom.
Więcej o danych osobowych i ich przetwarzaniu przeczytasz w regulaminie sklepu i polityce prywatności.
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
– płatność zwykłym przelewem na konto sklepu
– płatność elektroniczna (przelewy on-line) poprzez bank lub kartę kredytową
– płatności przelewy24.pl
W formularzu zamówienia sama wybierasz kuriera i sposób dostawy, który jest odpowiedni dla Ciebie. Koszt transportu zależny jest od szerokości dekoracji okiennych.
Nasze propozycje
Kurier – koszt od 20 zł
Odbiór własny – 0 zł
Koszt uzależniony jest od wielkości zamówienia.
Możesz je sprawdzić na tej stronie:
Przy zamówieniu powyżej 800 zł – transport gratis. Przy zamówieniu większej ilości skontaktuj się bezpośrednio z nami.
Jeżeli chcesz otrzymać fakturę Vat za swoje zamówienie w formularzu zamówienia zaznacz pole faktura vat i wpisz dane firmy.
Przy każdej zmianie statusu zamówienia, otrzymujesz informację mailowa.
Jeżeli jesteś zalogowanym użytkownikiem, status zamówienia możesz sprawdzić w zakładce ZAMÓWIENIA.
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto otrzymujesz maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.
• ZŁOŻONE – oznacza, że Twoje zamówienie zostało złożone
• PRZYJĘTE DO REALIZACJI – oznacza, że Twoje zamówienie zostało przekazane do realizacji
• WYSŁANE – oznacza, że Twoje zamówienie zostało skompletowane i przekazane do doręczenia pod wskazany przez Ciebie adres
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia.
Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego w jednym z naszej pracowni. W koszyku wybierz formę dostawy „sklep stacjonarny”.
Odbiór osobisty możliwy jest w Grudziądzu, ul. Murowa 2/4, 86-300 Grudziądz po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym i umówieniu terminu odbioru.



Właścicielka sklepu
I will be back soon





